Prins Mauritslaan 37,

1171 LP Badhoevedorp

We zijn geopend van Maandag – vrijdag, 09:00 – 17:00 uur (bezoek kan alleen op afspraak)
U kunt ons tijdens openingstijden bereiken op: 085 – 065 67 58 of via info@hestiva.nl

Veelgestelde vragen

Bestellen

Is het product op voorraad?

Alle producten op de site zijn op voorraad. Toch kan het helaas wel eens voorkomen dat het net te laat is doorgegeven dat een laatste product is verkocht. Als dit het geval is en je hebt al afgerekend, zullen we direct contact met je opnemen en samen tot een oplossing komen.

Wat is de status van mijn bestelling?

Wanneer je hebt afgerekend krijg je van ons een e-mail met de orderbevestiging. Zodra wij deze bestelling hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat jouw gekochte product zo snel mogelijk wordt verzonden naar het aangegeven adres.

Op het moment dat de koerier jouw bestelling heeft ingepland krijg je daarvan een melding per e-mail. In de e-mail ontvang je dan een Track & Trace code van DPD.

De Track & Trace code kan je invullen op: https://www.dpd.com/tracking/(lang)/nl_NL

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als je nog geen e-mail hebt gekregen met de Track & Trace code van DPD, kan je je bestelling nog wijzigen of annuleren. Het is aan te raden om een wijziging of annulering zo snel mogelijk na een bestelling door te geven. Je kunt het beste even met ons bellen naar: 085 – 065 67 58 of een e-mail sturen naar info@hestiva.nl

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij interieur.hestiva.nl kan je op verschillende manieren betalen:

- iDeal
- Creditcard
- ING Home’Pay
- KBC/CBC Betaalknop
- PayPal
- Klarna achteraf betalen

iDeal

Met iDeal kan je gemakkelijk, veilig en snel een product online betalen. Je wordt doorgestuurd naar jouw eigen bankomgeving. Alle betaalgegevens staan direct klaar. iDeal is te gebruiken voor klanten van de ABN Amro, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Fortis Bank, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank, en Van Lanschot.

Creditcard

Als je ervoor kiest om te betalen met een creditcard dan kan dat ook tot een maximum bedrag van €2000,-. Je kunt met de volgende creditcards bij ons terecht voor een betaling: Visa, Mastercard en American Express.

ING Home’Pay

Voor de Belgische ING gebruiker is het ook mogelijk om met ING Home’Pay af te rekenen. Net als bij iDeal wordt u naar uw eigen bankomgeving in ING geleid.

KBC/CBC Betaalknop

Voor klanten van KBC of CBC die willen betalen in hun eigen vertrouwde bankomgeving bestaat de KBC/CBC betaalknop. Met één druk op de knop bent u bij uw eigen bankomgeving.

PayPal

Iedereen met een PayPal account kan met zijn eigen account inloggen en direct geld overmaken naar Hestiva. PayPal is een online account dat gekoppeld staat aan een creditcard of bankaccount.

Klarna Achteraf Betalen

Ideaal voor de twijfelaar. Omdat interieur.hestiva.nl jouw de mogelijkheid biedt om 14 dagen te beslissen over je aankoop bieden we daarnaast ook aan dat je pas na 14 dagen hoeft te betalen. Dit kan met Klarna achteraf betalen.

Zodra de bestelling is verzonden krijg je van Klarna de factuur. Je hebt dan 14 dagen de tijd om die te betalen. Zo heb je precies genoeg bedenktijd voor jouw aankoop.

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, met Klarna achteraf betalen krijg je na je bestelling een factuur opgestuurd. Deze factuur moet je na 14 dagen betalen als je ervoor kiest om het product te houden. Ideaal dus, als je even wil kijken of het wel in jouw woning staat!

Hoe werkt mijn kortingscode?

Gefeliciteerd! Je hebt een kortingscode van Interieur.Hestiva. Je kant bij het afrekenen in het winkelmandje jouw kortingscode activeren. Let er wel op dat de kortingscode niet is verlopen en dat je precies schrijft wat er op jouw code staat (hoofdletter gevoelig). Lukt het niet om jouw kortingscode te activeren, dan kan je gerust contact opnemen via 085 – 065 67 58.

Bezorgen

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan. Na het afrekenen krijg je van ons een bevestiging van je bestelling. Zodra de bestelling is verwerkt en de koerier een planning heeft gemaakt om jouw product te bezorgen krijg je een nieuwe e-mail met een Track & Trace code van DPD. Je kan deze code invullen op: https://www.dpd.com/tracking/(lang)/nl_NL

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Zodra je een e-mail hebt ontvangen met de Track & Trace code zal je precies te weten komen wanneer je jouw product in ontvangst kan nemen. Over het algemeen zal het 1-4 werkdagen duren.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen geen verzendkosten.

Retourneren

Kan ik een product retourneren?

Je kan jouw product altijd binnen 14 dagen retourneren. Je kan kiezen of je het product zelf retourneert (dan zijn de kosten en het risico op schade voor eigen rekening) of het door onze koerier laten ophalen. Er gelden wel voorwaarden aan het retourneren, namelijk: het product dient in de originele verpakking te zitten, het mag niet gemonteerd zijn en niet beschadigd zijn. Bekijk ook onze algemene voorwaarden.
Is het product beschadigd, lees dan de vraag: 'Mijn product is beschadigd, wat nu?'

Mijn product is beschadigd, wat nu?

Excuses voor het ongemak.

Als jouw product beschadigd is geleverd dan kan je het product kosteloos retourneren. Hierna kan je kiezen of je de levering opnieuw wil krijgen of dat je geld terug wil hebben. Je moet binnen 48 uur de schade melden. Dit kan gemakkelijk door ons schadeformulier op: https://interieur.hestiva.nl/retourformulier-beschadigingen/ in te vullen. Wij zullen dan direct contact met je opnemen om eventuele wensen te bespreken.

Zorg ervoor dat er altijd een foto van de schade en een foto van het label op de verpakking meegestuurd wordt.

Stuur ons een e-mail